sâmbătă, 16 mai 2009

Falşi „apărători ai familiei” - UNFPA

Asociaţia Studenţilor Creştin Ortodocşi Români din Republica Moldova (ASCOR) se arată indignată de tehnicile perverse de manipulare utilizate de către organizaţiile angajate în lupta împotriva valorilor familiei tradiţionale. UNFP şi Societatea pentru Planificarea Familiei, organizatorii „Festivalului Familiei”, asociaţii care sunt preocupate activ de promovarea avorturilor, contracepţiei, prostituţiei şi homosexualităţii în întreaga lume, şi în mod special în ţara noastră, s-au postat de această dată în postura de falşi „apărători ai familiei”.

Ţinem să amintim că UNFP este cel care a semnat un plan de acţiuni cu guvernul Republicii Moldova pentru perioada de 2007-2011, prin care statul urmează să contribuie la deschiderea clinicilor de avortare şi aşa-numitor „centre de planificare a familiei”, instituţii care au menirea să menţină un control asupra natalităţii prin sterilizare populaţiei şi întrerupere a sarcinii, fapt care este opusă radical politicii demografice a statului nostru. Aşa-numitul „Festival al Familiei” nu este decât o campanie de manipulare a opiniei publice care are drept scop ascundere adevăratelor scopuri ale acestor organizaţii, îndreptate spre distrugerea familiei şi viitorului societăţii din Republica Moldova.

Considerăm că prezenţa alături de aceste organizaţii a unor feţe bisericeşti, organizaţii religioase, nu face decât să smintească credincioşi cu ataşament faţă de valorile morale. Regretăm angajarea presei scrise şi electronice în această campanie de spălare a creierilor îndreptate împotriva intereselor cetăţenilor statului nostru.

Chemăm societatea civilă, credincioşii să boicoteze acţiunile acestor organizaţii periculoase pentru viitorul ţării noastre şi totodată chemăm populaţia să participe la acţiunile globale în favoarea valorilor familiale şi împotriva avorturilor din ziua de 1 iunie.


Biroul de presă al ASCOR 16 mai 2009

3 comentarii:

Unknown spunea...

PRIMARUL DE CHISINAU - RETINUT SI HARTUIT DE POLITIE - http://vinca-vestea-neamt.blogspot.com/

Jurnalist Agerpres "expulzat" din Vama Sculeni - R. Moldova - http://vinca-vestea-neamt.blogspot.com/2009/07/jurnalist-agerpres-expulzat-din-vama.html

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

radiowhisper.com spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!